Aktualizacja: 14.09.2015 04:00 Publikacja: 14.09.2015 04:00
Foto: www.sxc.hu
Tak orzekł Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 23 lipca 2015 r. (II FSK 1689/13).
Spółka zatrudnia przedstawicieli handlowych na podstawie umowy o pracę. Miejscem pracy wskazanym w umowie jest obszar kilku województw lub teren całego kraju. W związku z tym, w zakres obowiązków pracowników wpisane są stałe przejazdy, wizyty i spotkania zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami. Wyjazdy przedstawicieli handlowych nie są podróżami służbowymi, z tytułu których przysługiwałyby im diety i inne należności.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas