Aktualizacja: 14.09.2015 04:00 Publikacja: 14.09.2015 04:00
Foto: www.sxc.hu
Tak orzekł Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 23 lipca 2015 r. (II FSK 1689/13).
Spółka zatrudnia przedstawicieli handlowych na podstawie umowy o pracę. Miejscem pracy wskazanym w umowie jest obszar kilku województw lub teren całego kraju. W związku z tym, w zakres obowiązków pracowników wpisane są stałe przejazdy, wizyty i spotkania zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami. Wyjazdy przedstawicieli handlowych nie są podróżami służbowymi, z tytułu których przysługiwałyby im diety i inne należności.
Oddział spółki zagranicznej, która ma już NIP, nie musi mieć drugiego, własnego, żeby wywiązywać się z obowiązkó...
Jeśli spółka dostała od samorządu rekompensatę, która ma pokryć stratę z działalności i nie wypływa bezpośrednio...
Wydatki na wynagrodzenia pracowników mogą być kilkakrotnie wykorzystane w ramach ulg wspomagających innowacyjność.
Gdy kontrola u podatnika będzie się przedłużała, to nie zapłaci on odsetek od podatków za czas tej kontroli. To...
Ministerstwo Finansów przygotowało projekt przepisów, które przesuwają w czasie o dwa lata obowiązek raportowani...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas