Aktualizacja: 23.03.2019 19:50 Publikacja: 23.03.2019 14:00
Foto: Adobe Stock
Każdy, kto swobodnie decyduje o przeznaczeniu i wykorzystaniu swojego miejsca w Internecie, czy jest to blog, portal internetowy, wizytówka firmowa, czy sklep online, może zamieszczać w tej przestrzeni reklamy i pobierać z tego tytułu wynagrodzenie. Do niedawna najpopularniejszym sposobem było zamieszczanie tzw. banerów reklamowych, czyli grafiki reklamodawcy, która mogła zawierać odnośnik do konkretnej witryny internetowej. Obecnie, reklamy internetowe to zindywidualizowane na podstawie preferencji użytkownika reklamy tekstowe, obrazkowe, a nawet wideo, które mogą być zamieszczane w dowolnych miejscach na stronie internetowej.
Fiskus dostał raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć się na je...
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Zwolnienie z cła i VAT towarów przeznaczonych do nieodpłatnego udostępniania osobom uciekającym przed agresją Ro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas