Aktualizacja: 23.03.2019 19:50 Publikacja: 23.03.2019 14:00
Foto: Adobe Stock
Każdy, kto swobodnie decyduje o przeznaczeniu i wykorzystaniu swojego miejsca w Internecie, czy jest to blog, portal internetowy, wizytówka firmowa, czy sklep online, może zamieszczać w tej przestrzeni reklamy i pobierać z tego tytułu wynagrodzenie. Do niedawna najpopularniejszym sposobem było zamieszczanie tzw. banerów reklamowych, czyli grafiki reklamodawcy, która mogła zawierać odnośnik do konkretnej witryny internetowej. Obecnie, reklamy internetowe to zindywidualizowane na podstawie preferencji użytkownika reklamy tekstowe, obrazkowe, a nawet wideo, które mogą być zamieszczane w dowolnych miejscach na stronie internetowej.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas