[b]Tak[/b]. Jest to wydatek związany z działalnością, firma wynajmuje bowiem biuro po to, aby odbywać w nim służbowe spotkania. Prawdopodobnie ze względów finansowych nie posiada własnego reprezentacyjnego lokalu, dlatego korzysta z usług tzw. biur na godziny. Oczywiste jest bowiem, że od czasu do czasu trzeba się spotkać z kontrahentem, choćby po to, aby – jak pisze czytelnik w pytaniu – zaprezentować swoją ofertę. Nie zawsze da się to zrobić w restauracji albo mieszkaniu. Lepsze jest profesjonalnie przygotowane pomieszczenie. Wydatek na jego wynajęcie może więc być podatkowym kosztem.

Oczywiście urząd może wymagać, aby przedsiębiorca wyjaśnił, co się działo w lokalu, z którego korzystał. Dlatego warto zachować wszystkie dowody (oprócz faktury za wynajęcie) potwierdzające, że wykonywane w nim były czynności służbowe. Może to być np. korespondencja z klientem albo opis spotkania i jego efektów.