Spółka też może zostać blogerem

Prowadzenie bloga w celu świadczenia usług reklamy da się rozliczyć jako osobny rodzaj działalności, co daje koszty.

Publikacja: 22.09.2021 16:48

Spółka też może zostać blogerem

Foto: Adobe Stock

Blogi i vlogi stają się coraz popularniejszym sposobem zarabiania pieniędzy. Świadczy też o tym rosnąca liczba związanych z nimi sporów podatkowych. A orzecznictwo na razie jest łaskawsze dla podatników. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie niedawno potwierdził, że blog dający potencjalnie prawa do kosztów co do zasady może prowadzić nawet spółka.

Dodatkowa promocja

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Pies w podatkowych kosztach domowej firmy? Fiskus zmienia zdanie
Podatki
Przedsiębiorca rozliczy kurtkę, buty i kask w firmowych kosztach. Interpretacja fiskusa
Podatki
Czas na przygotowania do e-faktur. To wyzwanie zwłaszcza dla dużych firm
Podatki
Pomoc humanitarna dla Ukrainy dłużej bez cła i VAT
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Podatki
Skarbówka korzysta z prawa, jak chce? NSA alarmuje Ministerstwo Finansów