Spółka też może zostać blogerem

Prowadzenie bloga w celu świadczenia usług reklamy da się rozliczyć jako osobny rodzaj działalności, co daje koszty.

Publikacja: 22.09.2021 16:48

Spółka też może zostać blogerem

Foto: Adobe Stock

Blogi i vlogi stają się coraz popularniejszym sposobem zarabiania pieniędzy. Świadczy też o tym rosnąca liczba związanych z nimi sporów podatkowych. A orzecznictwo na razie jest łaskawsze dla podatników. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie niedawno potwierdził, że blog dający potencjalnie prawa do kosztów co do zasady może prowadzić nawet spółka.

Dodatkowa promocja

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Podatki
Płacisz organizacji pracodawców za reklamę? To koszt bez limitu
Podatki
Kary umowne za opóźnienie w realizacji usługi co do zasady mogą być kosztem podatkowym. Wyrok NSA
Podatki
Piwo w kosztach firmy? Tylko bezalkoholowe
Podatki
Jak nie ma usługi, to nie będzie podatku. Ważny wyrok ws. VAT
Podatki
Sprzątanie po Polskim Ładzie. Na tę zmianę czekają spółki. Czy TSUE pomoże?
Reklama
Reklama