Aktualizacja: 16.03.2018 07:04 Publikacja: 16.03.2018 07:04
Foto: 123RF
Skarbówka wyjaśniła w interpretacji, jak rozliczyć firmowe konkursy w 2018 r., kiedy limit zwolnienia z podatku jednorazowej wygranej został podniesiony z 760 do 2000 zł.
Sprawa dotyczy spółki, która zajmuje się dystrybucją słodyczy. By wypromować swoje produkty, zleca agencjom marketingowym organizowanie akcji promocyjnych, w tym konkursów i loterii oraz sprzedaży premiowej, skierowanych głównie do osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. Niektóre są publikowane w mediach społecznościowych, jak np. Facebook. Ich cechą charakterystyczną jest element współzawodnictwa, a efektem wyłonienie zwycięzców i rozdanie nagród sponsorowanych przez spółkę. Wartość jednostkowa nagród jest każdorazowo określona w regulaminie. W poprzednich latach nie przekraczała 760 zł. W 2018 r. w związku ze zmianą ustawy o PIT limit został podniesiony do 2000 zł.
Jeśli spółka dostała od samorządu rekompensatę, która ma pokryć stratę z działalności i nie wypływa bezpośrednio...
Wydatki na wynagrodzenia pracowników mogą być kilkakrotnie wykorzystane w ramach ulg wspomagających innowacyjność.
Gdy kontrola u podatnika będzie się przedłużała, to nie zapłaci on odsetek od podatków za czas tej kontroli. To...
Ministerstwo Finansów przygotowało projekt przepisów, które przesuwają w czasie o dwa lata obowiązek raportowani...
Zniesienie opodatkowania wielokrotnych restrukturyzacji, a także obowiązku publikowania strategii podatkowej duż...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas