Reklama

Podatek reklamowy: Kluby sportowe i handel zapłacą za reklamy

Danina, która miała uderzyć głównie w media, uderzy rykoszetem także w sieci handlowe i profesjonalny sport. Tak wynika z literalnego brzmienia projektu.

Aktualizacja: 12.02.2021 08:53 Publikacja: 11.02.2021 19:01

Supermarket

Supermarket

Foto: AdobeStock

Sieć supermarketów Biedronka co tydzień wydaje gazetkę „Okazje tygodnia". Z kolei Lidl, również co tydzień, udostępnia swoim czytelnikom „Katalog od poniedziałku do soboty". Od strony prawa prasowego – jest to prasa w całym tego słowa znaczeniu. Są to bowiem, jak to definiuje art. 7 ust. 2 pkt 1, „publikacje periodyczne (...) ukazujące się nie rzadziej niż raz do roku, opatrzone stałym tytułem albo nazwą, numerem bieżącym i datą".

Wprawdzie treści w tych gazetkach są nieco inne niż na przykład w „Rzeczpospolitej", ale są tam też reklamy, finansowane przez dostawców promowanych tam towarów.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Podatki
Ulga na złe długi: firma odzyska VAT, nawet gdy dłużnik się likwiduje - opinia rzecznika generalnego TSUE
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama