Aktualizacja: 12.02.2021 08:53 Publikacja: 11.02.2021 19:01
Supermarket
Foto: AdobeStock
Sieć supermarketów Biedronka co tydzień wydaje gazetkę „Okazje tygodnia". Z kolei Lidl, również co tydzień, udostępnia swoim czytelnikom „Katalog od poniedziałku do soboty". Od strony prawa prasowego – jest to prasa w całym tego słowa znaczeniu. Są to bowiem, jak to definiuje art. 7 ust. 2 pkt 1, „publikacje periodyczne (...) ukazujące się nie rzadziej niż raz do roku, opatrzone stałym tytułem albo nazwą, numerem bieżącym i datą".
Wprawdzie treści w tych gazetkach są nieco inne niż na przykład w „Rzeczpospolitej", ale są tam też reklamy, finansowane przez dostawców promowanych tam towarów.
Rząd przyjął pakiet przepisów o Krajowym Systemie e-Faktur. Są w nim kolejne zmiany, a firmy mają coraz mniej cz...
Gdy fiskus zabezpiecza wykonanie zobowiązania podatkowego, może wręczyć stosowny dokument pełnomocnikowi podatni...
Wydatki na zdobycie uprawnień zawodowych przez aplikanta są podatkowym kosztem zatrudniającej go kancelarii. Fis...
Rośnie liczba kontroli celno-skarbowych. W 2024 r. stanowiły już ponad 38 proc. wszystkich kontroli. W latach 20...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Ułatwienia na linii fiskus–podatnicy i łatwiejszy dostęp do informacji o lekach – to niektóre z najnowszych prop...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas