Składka reklamowa budzi wątpliwości - wywiad z Agnieszką Wnuk, doradcą podatkowym

Warto poczekać na przepisy o podatku cyfrowym wypracowane na forum międzynarodowym – mówi Agnieszka Wnuk, doradca podatkowy, partner w MDDP.

Aktualizacja: 11.02.2021 10:57 Publikacja: 11.02.2021 07:44

Składka reklamowa budzi wątpliwości - wywiad z Agnieszką Wnuk, doradcą podatkowym

Foto: Adobe Stock

Jak ocenia pani projekt ustawy wprowadzającej składkę reklamową? Pod jego adresem pojawia się wiele krytycznych uwag.

To zaskakująca propozycja, zawiera wiele luk i niejasności. Wątpliwości budzi konstrukcja przepisów, które wprowadzają dwie różne kategorie opłat. Opłata od reklamy konwencjonalnej ma być nałożona na media. Obejmie szeroką grupę podmiotów, które osiągają przychody z reklamy w m.in. telewizji, radio, kinie czy na billboardach.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Pies w podatkowych kosztach domowej firmy? Fiskus zmienia zdanie
Podatki
Przedsiębiorca rozliczy kurtkę, buty i kask w firmowych kosztach. Interpretacja fiskusa
Podatki
Czas na przygotowania do e-faktur. To wyzwanie zwłaszcza dla dużych firm
Podatki
Pomoc humanitarna dla Ukrainy dłużej bez cła i VAT
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Podatki
Skarbówka korzysta z prawa, jak chce? NSA alarmuje Ministerstwo Finansów