Reklama

Składka reklamowa budzi wątpliwości - wywiad z Agnieszką Wnuk, doradcą podatkowym

Warto poczekać na przepisy o podatku cyfrowym wypracowane na forum międzynarodowym – mówi Agnieszka Wnuk, doradca podatkowy, partner w MDDP.

Aktualizacja: 11.02.2021 10:57 Publikacja: 11.02.2021 07:44

Składka reklamowa budzi wątpliwości - wywiad z Agnieszką Wnuk, doradcą podatkowym

Foto: Adobe Stock

Jak ocenia pani projekt ustawy wprowadzającej składkę reklamową? Pod jego adresem pojawia się wiele krytycznych uwag.

To zaskakująca propozycja, zawiera wiele luk i niejasności. Wątpliwości budzi konstrukcja przepisów, które wprowadzają dwie różne kategorie opłat. Opłata od reklamy konwencjonalnej ma być nałożona na media. Obejmie szeroką grupę podmiotów, które osiągają przychody z reklamy w m.in. telewizji, radio, kinie czy na billboardach.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Podatki
Ulga na złe długi: firma odzyska VAT, nawet gdy dłużnik się likwiduje - opinia rzecznika generalnego TSUE
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama