Składka reklamowa budzi wątpliwości - wywiad z Agnieszką Wnuk, doradcą podatkowym

Warto poczekać na przepisy o podatku cyfrowym wypracowane na forum międzynarodowym – mówi Agnieszka Wnuk, doradca podatkowy, partner w MDDP.

Aktualizacja: 11.02.2021 10:57 Publikacja: 11.02.2021 07:44

Składka reklamowa budzi wątpliwości - wywiad z Agnieszką Wnuk, doradcą podatkowym

Foto: Adobe Stock

Jak ocenia pani projekt ustawy wprowadzającej składkę reklamową? Pod jego adresem pojawia się wiele krytycznych uwag.

To zaskakująca propozycja, zawiera wiele luk i niejasności. Wątpliwości budzi konstrukcja przepisów, które wprowadzają dwie różne kategorie opłat. Opłata od reklamy konwencjonalnej ma być nałożona na media. Obejmie szeroką grupę podmiotów, które osiągają przychody z reklamy w m.in. telewizji, radio, kinie czy na billboardach.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Krajowy System e-Faktur coraz bliżej i ciągle się zmienia. Jest decyzja rządu
Podatki
Fiskus i korespondencja wysyłana do pełnomocnika. Ważna uchwała NSA
Podatki
Adwokat rozliczy w kosztach wydatki na edukację zatrudnionego aplikanta
Podatki
Jak często polski biznes trafia na celownik skarbówki? Niepokojący raport MDDP
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Podatki
Podatki, edukacja i farmacja. To kolejne propozycje zespołu Brzoski