Aktualizacja: 18.05.2016 06:30 Publikacja: 18.05.2016 06:30
Foto: 123RF
Zbliża się okres wakacyjny i wyjazdy urlopowe. Zdarza się, że urlopowicze wyrażają chęć powrotu do określonych, atrakcyjnych turystycznie miejsc wypoczynku. Do takich osób adresowana jest – dynamicznie rozwijająca się w Europie Zachodniej i USA oraz coraz popularniejsza również w naszym kraju – instytucja rynku turystycznego znana pod nazwą timesharingu. Ta alternatywna (w relacji np. do samodzielnego wynajmu lub systemu „condo") usługa zapewnia dogodną bazę hotelową osobom zainteresowanym periodycznym wypoczynkiem w konkretnych, odpowiadających im miejscach, najczęściej położonych poza granicami kraju. Dzięki temu podmiot korzystający z tego typu świadczeń nie musi zabiegać o powtarzające się, uciążliwe zabezpieczanie lokalizacji swojego zakwaterowania, podczas gdy podmiot udostępniający obiekt turystyczny ma pewnego, stałego klienta, dzięki czemu może pozwolić sobie na rezygnację z czynności związanych z poszukiwaniem, często zmieniających się usługobiorców.
Fiskus dostał raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć się na je...
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Zwolnienie z cła i VAT towarów przeznaczonych do nieodpłatnego udostępniania osobom uciekającym przed agresją Ro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas