Aktualizacja: 25.06.2025 00:16 Publikacja: 02.08.2022 07:22
Foto: Adobe Stock
Polski Ład dał nową podatkową ulgę przedsiębiorcom inwestującym w reklamę swoich produktów. Skarbówka potwierdza, że preferencja przysługuje także wtedy, gdy promocję prowadzimy w internecie.
O interpretację wystąpiła spółka, która chce wprowadzić na rynek nowy produkt – budkę akustyczną. Zamierza go wypromować w internecie. Skorzysta z kilku systemów reklamowych. Przykładowo pozwalającego na wyświetlanie linków w wynikach wyszukiwarki. Używać będzie też precyzyjnie kierowanych reklam graficznych i tekstowych. Na promocję poniesie wiele wydatków. Przy sprzedaży budki za pośrednictwem portali internetowych będzie musiała też uiścić prowizję uzależnioną od obrotów. Podkreśla, że zapłata tej prowizji jest warunkiem promowania produktów przez te portale.
Zagraniczny fundusz inwestycyjny będzie mógł być zwolniony z CIT także wtedy, gdy jest zarządzany wewnętrznie, c...
Przedsiębiorca będzie musiał zarejestrować się jako VAT-owiec i płacić podatek po przekroczeniu 240 tys. zł rocz...
Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup i eksploatację jachtu, który jest wykorzys...
Trzy i pół roku obowiązywania przepisów o porozumieniach inwestycyjnych nie przyniosło w praktyce ani jednego ta...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rząd przyjął pakiet przepisów o Krajowym Systemie e-Faktur. Są w nim kolejne zmiany, a firmy mają coraz mniej cz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas