Reklama

Milion do odliczenia na promocję nowego produktu

Wydatki na ekspansję rozliczymy w kosztach uzyskania przychodów. Dodatkowo mogą też pomniejszyć dochód.

Publikacja: 02.08.2022 07:22

Milion do odliczenia na promocję nowego produktu

Foto: Adobe Stock

Polski Ład dał nową podatkową ulgę przedsiębiorcom inwestującym w reklamę swoich produktów. Skarbówka potwierdza, że preferencja przysługuje także wtedy, gdy promocję prowadzimy w internecie.

O interpretację wystąpiła spółka, która chce wprowadzić na rynek nowy produkt – budkę akustyczną. Zamierza go wypromować w internecie. Skorzysta z kilku systemów reklamowych. Przykładowo pozwalającego na wyświetlanie linków w wynikach wyszukiwarki. Używać będzie też precyzyjnie kierowanych reklam graficznych i tekstowych. Na promocję poniesie wiele wydatków. Przy sprzedaży budki za pośrednictwem portali internetowych będzie musiała też uiścić prowizję uzależnioną od obrotów. Podkreśla, że zapłata tej prowizji jest warunkiem promowania produktów przez te portale.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
Pracodawca nie koryguje PIT-11 gdy pobrał zbyt duże zaliczki - interpretacja podatkowa
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Reklama
Reklama
Reklama