Milion do odliczenia na promocję nowego produktu

Wydatki na ekspansję rozliczymy w kosztach uzyskania przychodów. Dodatkowo mogą też pomniejszyć dochód.

Publikacja: 02.08.2022 07:22

Milion do odliczenia na promocję nowego produktu

Foto: Adobe Stock

Polski Ład dał nową podatkową ulgę przedsiębiorcom inwestującym w reklamę swoich produktów. Skarbówka potwierdza, że preferencja przysługuje także wtedy, gdy promocję prowadzimy w internecie.

O interpretację wystąpiła spółka, która chce wprowadzić na rynek nowy produkt – budkę akustyczną. Zamierza go wypromować w internecie. Skorzysta z kilku systemów reklamowych. Przykładowo pozwalającego na wyświetlanie linków w wynikach wyszukiwarki. Używać będzie też precyzyjnie kierowanych reklam graficznych i tekstowych. Na promocję poniesie wiele wydatków. Przy sprzedaży budki za pośrednictwem portali internetowych będzie musiała też uiścić prowizję uzależnioną od obrotów. Podkreśla, że zapłata tej prowizji jest warunkiem promowania produktów przez te portale.

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Podatki
Trybunał Konstytucyjny: Nie można zastawiać pułapek na podatników
Podatki
Budowle jaśniej zdefiniowane dla celów podatkowych
Podatki
Kasy online jednak nie trzeba będzie połączyć z terminalem płatniczym
Podatki
JPK_CIT: sztuczna inteligencja pomoże skarbówce i samym podatnikom
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Podatki
Ustawa o globalnym podatku podpisana. Ale warto ją złagodzić