Prowadzący podatkową księgę przychodów i rozchodów wpisują je w kol. 14 księgi "pozostałe wydatki". Podstawą księgowań jest bezpośrednio ewidencja środków trwałych.
Aktualizacja: 06.09.2007 13:05 Publikacja: 06.09.2007 01:01
Prowadzący podatkową księgę przychodów i rozchodów wpisują je w kol. 14 księgi "pozostałe wydatki". Podstawą księgowań jest bezpośrednio ewidencja środków trwałych.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Prowadzący podatkową księgę przychodów i rozchodów wpisują je w kol. 14 księgi "pozostałe wydatki". Podstawą księgowań jest bezpośrednio ewidencja środków trwałych.
Firma płacąca zagranicznemu kontrahentowi za usługi z zeszłego roku powinna stosować zasady rozliczenia wynikają...
Firma, która pobrała zbyt wysokie zaliczki w 2019 r., nie koryguje informacji PIT-11. Pracownicy naprawią błąd w...
Polska mogła wprowadzić warunki korekty VAT w przypadku zaległych płatności, a nawet zabronić jej przy fakturach...
Po unijnym wyroku firmy mogą korygować rozliczenia. Fiskus powinien oddać podatek.
Jest szansa, że przedsiębiorcom łatwiej będzie skorzystać z ulgi na złe długi.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas