Aktualizacja: 02.11.2020 06:14 Publikacja: 01.11.2020 20:59
Foto: Adobe Stock
Prowadzenie własnego bloga czy kanału na YouTubie to coraz popularniejszy sposób zarabiania. Skarbówka zaostrzyła jednak stanowisko w sprawie kosztów ponoszonych przez internetowych twórców. Nie zgadza się na odliczenie wyjazdów i biletów wstępu do miejsc, które prezentują na własnym kanale.
Niekorzystną interpretację (0112-KDIL2-2.4011.607. 2020.1.MM) otrzymał ostatnio podatnik, który zarabia dzięki publikowaniu filmów w internecie. Sprzedaje w nich miejsca na cele reklamowe. Największe zyski przynosi mu kanał, na którym przedstawia widowni z całego świata parki wodne i zjazdy z wodnych zjeżdżalni. Miesięcznie generuje miliony wyświetleń reklam.
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas