Aktualizacja: 02.11.2020 06:14 Publikacja: 01.11.2020 20:59
Foto: Adobe Stock
Prowadzenie własnego bloga czy kanału na YouTubie to coraz popularniejszy sposób zarabiania. Skarbówka zaostrzyła jednak stanowisko w sprawie kosztów ponoszonych przez internetowych twórców. Nie zgadza się na odliczenie wyjazdów i biletów wstępu do miejsc, które prezentują na własnym kanale.
Niekorzystną interpretację (0112-KDIL2-2.4011.607. 2020.1.MM) otrzymał ostatnio podatnik, który zarabia dzięki publikowaniu filmów w internecie. Sprzedaje w nich miejsca na cele reklamowe. Największe zyski przynosi mu kanał, na którym przedstawia widowni z całego świata parki wodne i zjazdy z wodnych zjeżdżalni. Miesięcznie generuje miliony wyświetleń reklam.
Pomysł „egzekucji fakturowej” może zredukować liczbę sporów o niezapłacone należności. Eksperci uważają, że nale...
Fiskus dostał raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć się na je...
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas