Aktualizacja: 04.12.2019 07:50 Publikacja: 04.12.2019 07:50
Foto: Adobe Stock
Koncerty i występy artystów z okazji firmowych uroczystości stają się już powszechną praktyką, podobnie jak zatrudnianie celebrytów w roli konferansjerów. Wielu przedsiębiorców uważa je za najskuteczniejszą formę reklamy. Okazuje się, że skarbówka ma inne zdanie na ten temat.
Przekonała się o tym spółka z branży wydawniczej, która często bierze udział w różnego rodzaju targach branżowych, na których promuje swoje produkty, np. czasopisma. Chce zdobyć w ten sposób nowych czytelników oraz ogłoszeniodawców i reklamodawców. Na dużych imprezach spółka ponosi dodatkowo koszty organizacji pokazów artystycznych, występów muzycznych oraz profesjonalnej obsługi konferansjerskiej prowadzonej przez znanych artystów kabaretowych.
Zagraniczny fundusz inwestycyjny będzie mógł być zwolniony z CIT także wtedy, gdy jest zarządzany wewnętrznie, c...
Przedsiębiorca będzie musiał zarejestrować się jako VAT-owiec i płacić podatek po przekroczeniu 240 tys. zł rocz...
Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup i eksploatację jachtu, który jest wykorzys...
Trzy i pół roku obowiązywania przepisów o porozumieniach inwestycyjnych nie przyniosło w praktyce ani jednego ta...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rząd przyjął pakiet przepisów o Krajowym Systemie e-Faktur. Są w nim kolejne zmiany, a firmy mają coraz mniej cz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas