Aktualizacja: 04.12.2019 07:50 Publikacja: 04.12.2019 07:50
Foto: Adobe Stock
Koncerty i występy artystów z okazji firmowych uroczystości stają się już powszechną praktyką, podobnie jak zatrudnianie celebrytów w roli konferansjerów. Wielu przedsiębiorców uważa je za najskuteczniejszą formę reklamy. Okazuje się, że skarbówka ma inne zdanie na ten temat.
Przekonała się o tym spółka z branży wydawniczej, która często bierze udział w różnego rodzaju targach branżowych, na których promuje swoje produkty, np. czasopisma. Chce zdobyć w ten sposób nowych czytelników oraz ogłoszeniodawców i reklamodawców. Na dużych imprezach spółka ponosi dodatkowo koszty organizacji pokazów artystycznych, występów muzycznych oraz profesjonalnej obsługi konferansjerskiej prowadzonej przez znanych artystów kabaretowych.
Jeśli spółka dostała od samorządu rekompensatę, która ma pokryć stratę z działalności i nie wypływa bezpośrednio...
Wydatki na wynagrodzenia pracowników mogą być kilkakrotnie wykorzystane w ramach ulg wspomagających innowacyjność.
Gdy kontrola u podatnika będzie się przedłużała, to nie zapłaci on odsetek od podatków za czas tej kontroli. To...
Ministerstwo Finansów przygotowało projekt przepisów, które przesuwają w czasie o dwa lata obowiązek raportowani...
Zniesienie opodatkowania wielokrotnych restrukturyzacji, a także obowiązku publikowania strategii podatkowej duż...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas