Aktualizacja: 04.09.2019 06:30 Publikacja: 04.09.2019 06:30
Foto: Fotolia.com
W międzynarodowym obrocie towarowym dość często mają miejsce sytuacje, w których dochodzi do zwrotu zakupionych towarów lub ich części. Powodem bywa najczęściej jakość odbiegająca od uzgodnień lub ukryte wady otrzymanych towarów. Zwrot wadliwego towaru jest wówczas jednym ze skutków uznania reklamacji.
Czytaj też: Jak rozliczać wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów
Pomysł „egzekucji fakturowej” może zredukować liczbę sporów o niezapłacone należności. Eksperci uważają, że nale...
Fiskus dostał raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć się na je...
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas