CIT: społeczna odpowiedzialność biznesu a koszty podatkowe

Promowanie pozytywnego wizerunku, poprawa konkurencyjności poprzez prowadzenie dialogu społecznego i zarządzanie relacjami z interesariuszami spółki mogą kojarzyć się z reprezentacją. Stąd wątpliwości, czy takie wydatki wolno odliczać.

Publikacja: 07.11.2018 05:30

CIT: społeczna odpowiedzialność biznesu a koszty podatkowe

Foto: Fotolia.com

Realizacja działań, związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (ang. CSR – Corporate Social Responsibility), już na dobre wpisała się w kulturę prowadzenia działalności gospodarczej największych polskich przedsiębiorstw, które w swoich sprawozdaniach prezentują zrealizowane i planowane inicjatywy oraz aktywności związane z CSR.

Czytaj także: Wydatki na budowanie wizerunku mogą być kosztem

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Podatki
Płacisz organizacji pracodawców za reklamę? To koszt bez limitu
Podatki
Kary umowne za opóźnienie w realizacji usługi co do zasady mogą być kosztem podatkowym. Wyrok NSA
Podatki
Piwo w kosztach firmy? Tylko bezalkoholowe
Podatki
Jak nie ma usługi, to nie będzie podatku. Ważny wyrok ws. VAT
Podatki
Sprzątanie po Polskim Ładzie. Na tę zmianę czekają spółki. Czy TSUE pomoże?
Reklama
Reklama