CIT: społeczna odpowiedzialność biznesu a koszty podatkowe

Promowanie pozytywnego wizerunku, poprawa konkurencyjności poprzez prowadzenie dialogu społecznego i zarządzanie relacjami z interesariuszami spółki mogą kojarzyć się z reprezentacją. Stąd wątpliwości, czy takie wydatki wolno odliczać.

Publikacja: 07.11.2018 05:30

CIT: społeczna odpowiedzialność biznesu a koszty podatkowe

Foto: Fotolia.com

Realizacja działań, związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (ang. CSR – Corporate Social Responsibility), już na dobre wpisała się w kulturę prowadzenia działalności gospodarczej największych polskich przedsiębiorstw, które w swoich sprawozdaniach prezentują zrealizowane i planowane inicjatywy oraz aktywności związane z CSR.

Czytaj także: Wydatki na budowanie wizerunku mogą być kosztem

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Czas na przygotowania do e-faktur. To wyzwanie zwłaszcza dla dużych firm
Podatki
Pomoc humanitarna dla Ukrainy dłużej bez cła i VAT
Podatki
Skarbówka korzysta z prawa, jak chce? NSA alarmuje Ministerstwo Finansów
Podatki
Fiskus nie dostanie więcej PIT od dzierżawy znaku towarowego.
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Podatki
Unia Europejska ogranicza ESG. Czy wydatki firm zostają w kosztach?