Reklama

CIT: społeczna odpowiedzialność biznesu a koszty podatkowe

Promowanie pozytywnego wizerunku, poprawa konkurencyjności poprzez prowadzenie dialogu społecznego i zarządzanie relacjami z interesariuszami spółki mogą kojarzyć się z reprezentacją. Stąd wątpliwości, czy takie wydatki wolno odliczać.

Publikacja: 07.11.2018 05:30

CIT: społeczna odpowiedzialność biznesu a koszty podatkowe

Foto: Fotolia.com

Realizacja działań, związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (ang. CSR – Corporate Social Responsibility), już na dobre wpisała się w kulturę prowadzenia działalności gospodarczej największych polskich przedsiębiorstw, które w swoich sprawozdaniach prezentują zrealizowane i planowane inicjatywy oraz aktywności związane z CSR.

Czytaj także: Wydatki na budowanie wizerunku mogą być kosztem

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Podatki
Ulga na złe długi: firma odzyska VAT, nawet gdy dłużnik się likwiduje - opinia rzecznika generalnego TSUE
Reklama
Reklama
Reklama