Umowa sponsoringu na rzecz podmiotów NGO a koszty uzyskania przychodu

Przekazywanie produktów na rzecz podmiotów NGO, poza możliwością ujęcia w kosztach przedmiotów umów sponsoringu, buduje wizerunek firmy.

Publikacja: 10.10.2018 05:30

Umowa sponsoringu na rzecz podmiotów NGO a koszty uzyskania przychodu

Foto: Adobe Stock

Firmy podejmując różnorodne działania promocyjne coraz częściej starają się budować swój wizerunek wespół z organizacjami pozarządowymi, zajmującymi się np. pomocą osobom niepełnosprawnym, poszkodowanym w wypadkach, ochroną zdrowia, ochroną środowiska itp. Akcje te, mając silne emocjonalne oddziaływanie na znaczną część społeczeństwa, pośrednio kreują pozytywny wizerunek firmy, jej produktów i pracowników. Dzięki temu ukazują uczestniczącego w niej przedsiębiorcę jako firmę zaangażowaną w kształtowanie rzeczywistości społecznej, potrafiącą dzielić się osiągniętym sukcesem.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Podatki bez przedawnienia. Eksperci krytykują projekt Ministerstwa Finansów
Podatki
Wyrok TSUE: Polska za bardzo ogranicza zwolnienie z VAT dla importowanych towarów
Podatki
Czy polski oddział zagranicznej firmy musi mieć osobny NIP? Sąd odpowiedział
Podatki
Ważny wyrok TSUE. Rekompensata za straty spółki bez podatku VAT
Podatki
Koszty wynagrodzeń mogą dać korzyść wiele razy. Przyjazna podatnikom interpretacja