Umowa sponsoringu na rzecz podmiotów NGO a koszty uzyskania przychodu

Przekazywanie produktów na rzecz podmiotów NGO, poza możliwością ujęcia w kosztach przedmiotów umów sponsoringu, buduje wizerunek firmy.

Publikacja: 10.10.2018 05:30

Umowa sponsoringu na rzecz podmiotów NGO a koszty uzyskania przychodu

Foto: Adobe Stock

Firmy podejmując różnorodne działania promocyjne coraz częściej starają się budować swój wizerunek wespół z organizacjami pozarządowymi, zajmującymi się np. pomocą osobom niepełnosprawnym, poszkodowanym w wypadkach, ochroną zdrowia, ochroną środowiska itp. Akcje te, mając silne emocjonalne oddziaływanie na znaczną część społeczeństwa, pośrednio kreują pozytywny wizerunek firmy, jej produktów i pracowników. Dzięki temu ukazują uczestniczącego w niej przedsiębiorcę jako firmę zaangażowaną w kształtowanie rzeczywistości społecznej, potrafiącą dzielić się osiągniętym sukcesem.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Czy przedsiębiorcy mogą poprawiać słuch i wzrok na koszt firmy?
Podatki
Czy pomoc zewnętrznych specjalistów przekreśla prawo do ulgi IP BOX? Jest wyrok
Podatki
Lekcje boksu i wizyty u dentysty samozatrudnionego można rozliczyć w kosztach
Podatki
Przedsiębiorca od apteki zapłaci podatek od nieruchomości według najwyższej stawki
Podatki
Ten podatek miał być batem na niektóre firmy. Z dużej chmury mały deszcz