Aktualizacja: 10.10.2018 05:30 Publikacja: 10.10.2018 05:30
Foto: Adobe Stock
Firmy podejmując różnorodne działania promocyjne coraz częściej starają się budować swój wizerunek wespół z organizacjami pozarządowymi, zajmującymi się np. pomocą osobom niepełnosprawnym, poszkodowanym w wypadkach, ochroną zdrowia, ochroną środowiska itp. Akcje te, mając silne emocjonalne oddziaływanie na znaczną część społeczeństwa, pośrednio kreują pozytywny wizerunek firmy, jej produktów i pracowników. Dzięki temu ukazują uczestniczącego w niej przedsiębiorcę jako firmę zaangażowaną w kształtowanie rzeczywistości społecznej, potrafiącą dzielić się osiągniętym sukcesem.
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas