Aktualizacja: 10.10.2018 05:30 Publikacja: 10.10.2018 05:30
Foto: Adobe Stock
Firmy podejmując różnorodne działania promocyjne coraz częściej starają się budować swój wizerunek wespół z organizacjami pozarządowymi, zajmującymi się np. pomocą osobom niepełnosprawnym, poszkodowanym w wypadkach, ochroną zdrowia, ochroną środowiska itp. Akcje te, mając silne emocjonalne oddziaływanie na znaczną część społeczeństwa, pośrednio kreują pozytywny wizerunek firmy, jej produktów i pracowników. Dzięki temu ukazują uczestniczącego w niej przedsiębiorcę jako firmę zaangażowaną w kształtowanie rzeczywistości społecznej, potrafiącą dzielić się osiągniętym sukcesem.
Przedsiębiorca mający problemy ze słuchem może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na aparat, dzięk...
Ulepszenie programu komputerowego ma charakter twórczy. A zamawianie prac u zewnętrznego specjalisty nie przekre...
Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na karnety sportowe i pakiety medyczne dla samozatr...
Firma prowadząca aptekę ogólnodostępną, w której wykonuje m.in. szczepienia ochronne czy kontroluje ciśnienie kr...
Spółki na stracie albo z niską rentownością płaciły w tym roku po raz pierwszy nową daninę – podatek minimalny....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas