Aktualizacja: 14.05.2025 23:30 Publikacja: 10.09.2024 10:16
Foto: Adobe stock
Szeroko pojęte trendy biznesowe wskazują na coraz większą świadomość przedsiębiorców w zakresie ochrony własności intelektualnej prowadzonej działalności. Nierzadko własność intelektualna, w tym w szczególności znaki towarowe, stanowi kluczowy składnik majątku przedsiębiorstwa. Znak towarowy jest oznaczeniem służącym budowaniu wizerunku marki na danym rynku oraz pomaga w identyfikowaniu danego towaru czy usługi z danym przedsiębiorstwem. To właśnie pozytywna identyfikacja marki niejednokrotnie prowadzi do zwiększenia prestiżu i rozpoznawalności firmy.
Projekt Akademii Zakupów Publicznych to inicjatywa, która może stać się kamieniem milowym w profesjonalizacji ry...
Obecny stan realizacji celów społecznych jest niewystarczający.
Analiza potrzeb i wymagań ma fundamentalne znaczenia dla całego procesu.
Umożliwienie składania ofert częściowych daje szanse większej liczbie podmiotów.
Aby nabyć jak najlepszą usługę w drodze zamówienia publicznego, należy dokładnie określić własne potrzeby. Ważne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas