Aktualizacja: 20.04.2025 01:57 Publikacja: 10.09.2024 10:16
Foto: Adobe stock
Szeroko pojęte trendy biznesowe wskazują na coraz większą świadomość przedsiębiorców w zakresie ochrony własności intelektualnej prowadzonej działalności. Nierzadko własność intelektualna, w tym w szczególności znaki towarowe, stanowi kluczowy składnik majątku przedsiębiorstwa. Znak towarowy jest oznaczeniem służącym budowaniu wizerunku marki na danym rynku oraz pomaga w identyfikowaniu danego towaru czy usługi z danym przedsiębiorstwem. To właśnie pozytywna identyfikacja marki niejednokrotnie prowadzi do zwiększenia prestiżu i rozpoznawalności firmy.
Już od 1 stycznia 2025 roku wejdą w życie istotne zmiany w opodatkowaniu nieruchomości.
Przedsiębiorcy świadczący usługi menedżerskie na kontraktach B2B mogą skorzystać z niższej stawki ryczałtu wynos...
Od 1 listopada 2024 roku przedsiębiorcy będą mogli skorzystać z „wakacji składkowych”, czyli zwolnienia z opłaca...
Już od 2025 roku duże firmy i podatkowe grupy kapitałowe będą musiały raportować JPK CIT.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Pracodawca nie ma obowiązku podawać przyczyny wypowiedzenia umowy zawartej na okres próbny. Sąd pracy może jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas