Aktualizacja: 19.06.2025 11:02 Publikacja: 10.09.2024 10:16
Foto: Adobe stock
Szeroko pojęte trendy biznesowe wskazują na coraz większą świadomość przedsiębiorców w zakresie ochrony własności intelektualnej prowadzonej działalności. Nierzadko własność intelektualna, w tym w szczególności znaki towarowe, stanowi kluczowy składnik majątku przedsiębiorstwa. Znak towarowy jest oznaczeniem służącym budowaniu wizerunku marki na danym rynku oraz pomaga w identyfikowaniu danego towaru czy usługi z danym przedsiębiorstwem. To właśnie pozytywna identyfikacja marki niejednokrotnie prowadzi do zwiększenia prestiżu i rozpoznawalności firmy.
Projekt Akademii Zakupów Publicznych to inicjatywa, która może stać się kamieniem milowym w profesjonalizacji ry...
Obecny stan realizacji celów społecznych jest niewystarczający.
Analiza potrzeb i wymagań ma fundamentalne znaczenia dla całego procesu.
Umożliwienie składania ofert częściowych daje szanse większej liczbie podmiotów.
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Urząd Zamówień Publicznych uruchomił Akademię Zakupów Publicznych, nowatorski program, którego celem jest edukac...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas