Aktualizacja: 27.06.2025 19:12 Publikacja: 28.04.2025 06:00
Foto: Adobe Stock
Oczekiwania społeczeństwa dotyczące czystości są obecnie większe niż kiedykolwiek i wciąż rosną – według Deloitte Digital w raporcie z 2020 r. aż 85 proc. konsumentów zgadza się, że wizualnie czyste obiekty są niezwykle ważne. Obecnie, po pandemii Covid-19 rośnie jeszcze bardziej transformacyjna, zbiorowa świadomość zagrożeń dla zdrowia publicznego w codziennych przestrzeniach. Ankieta Ernst & Young wykazała, że siedem na dziesięć osób twierdzi, że jest bardziej świadomych kwestii higieny i warunków sanitarnych w firmach, podczas gdy McKinsey poinformował, że w opinii jednej na cztery osoby jakość sprzątania i stan urządzeń sanitarnych stanowią główny czynnik decydujący o tym, jakie firmy/obiekty odwiedzają. Według Deloitte Digital dziewięciu na dziesięciu konsumentów twierdzi, że nawet nie rozważy protekcjonalności firmy z negatywnymi opiniami na temat jej czystości.
Projekt Akademii Zakupów Publicznych to inicjatywa, która może stać się kamieniem milowym w profesjonalizacji ry...
Obecny stan realizacji celów społecznych jest niewystarczający.
Analiza potrzeb i wymagań ma fundamentalne znaczenia dla całego procesu.
Umożliwienie składania ofert częściowych daje szanse większej liczbie podmiotów.
Urząd Zamówień Publicznych uruchomił Akademię Zakupów Publicznych, nowatorski program, którego celem jest edukac...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas