Reklama

Zdiagnozujmy faktyczne potrzeby obu stron

Dobra komunikacja między zamawiającym a wykonawcą to podstawa sukcesu.

Publikacja: 28.04.2025 06:00

Zdiagnozujmy faktyczne potrzeby obu stron

Foto: Adobe Stock

Oczekiwania społeczeństwa dotyczące czystości są obecnie większe niż kiedykolwiek i wciąż rosną – według Deloitte Digital w raporcie z 2020 r. aż 85 proc. konsumentów zgadza się, że wizualnie czyste obiekty są niezwykle ważne. Obecnie, po pandemii Covid-19 rośnie jeszcze bardziej transformacyjna, zbiorowa świadomość zagrożeń dla zdrowia publicznego w codziennych przestrzeniach. Ankieta Ernst & Young wykazała, że siedem na dziesięć osób twierdzi, że jest bardziej świadomych kwestii higieny i warunków sanitarnych w firmach, podczas gdy McKinsey poinformował, że w opinii jednej na cztery osoby jakość sprzątania i stan urządzeń sanitarnych stanowią główny czynnik decydujący o tym, jakie firmy/obiekty odwiedzają. Według Deloitte Digital dziewięciu na dziesięciu konsumentów twierdzi, że nawet nie rozważy protekcjonalności firmy z negatywnymi opiniami na temat jej czystości.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Poradniki Rzeczpospolitej Prawo
Akademia zakupów publicznych - nowy dodatek dla specjalistów
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Poradniki Rzeczpospolitej Prawo
Jak zapewnić zgodność zamówienia z rzeczywistymi potrzebami
Poradniki Rzeczpospolitej Prawo
Brak podziału zamówienia na części nie może naruszać uczciwej konkurencji
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Poradniki Rzeczpospolitej Prawo
Czas na większą profesjonalizację rynku zamówień w Polsce
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama