Oczekiwania społeczeństwa dotyczące czystości są obecnie większe niż kiedykolwiek i wciąż rosną – według Deloitte Digital w raporcie z 2020 r. aż 85 proc. konsumentów zgadza się, że wizualnie czyste obiekty są niezwykle ważne. Obecnie, po pandemii Covid-19 rośnie jeszcze bardziej transformacyjna, zbiorowa świadomość zagrożeń dla zdrowia publicznego w codziennych przestrzeniach. Ankieta Ernst & Young wykazała, że siedem na dziesięć osób twierdzi, że jest bardziej świadomych kwestii higieny i warunków sanitarnych w firmach, podczas gdy McKinsey poinformował, że w opinii jednej na cztery osoby jakość sprzątania i stan urządzeń sanitarnych stanowią główny czynnik decydujący o tym, jakie firmy/obiekty odwiedzają. Według Deloitte Digital dziewięciu na dziesięciu konsumentów twierdzi, że nawet nie rozważy protekcjonalności firmy z negatywnymi opiniami na temat jej czystości.