Aktualizacja: 31.10.2016 15:25 Publikacja: 31.10.2016 15:09
Bartosz Najman
Foto: rp.pl
Kilka tygodni temu rozpoczęły się wnikliwe kontrole polskich przewoźników we Francji. Czego szukają francuscy inspektorzy? - pytał w programie #RZECZoPRAWIE Mateusz Rzemek swojego gościa - Bartosza Najmana, prezesa Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców.
- Rutynowe kontrole rozpoczęły się w sierpniu. Wtedy kontrolowano dokumenty o oddelegowaniu, umowy o pracę kierowców, czy przewoźnicy mają swojego przedstawiciela we Francji. Od dwóch tygodni kontrole są bardzo szczegółowe. Francuzi sprawdzają, czy kierowcom faktycznie wypłacane jest minimalne wynagrodzenie obowiązujące we Francji. Inspekcja pracy sprawdza listy płac, przelewy wynagrodzeń dla kierowców zatrudnionych przez polskich przewoźników – powiedział Najman.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas