Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyrok ETS ws. znaku towarowego „Mercedes-Benz" w internecie: Daimler nie ponosi winy przed Mercedesem

Dawne autoryzowane warsztaty Daimlera nie ponoszą odpowiedzialności za ogłoszenia, które nadal wiążą w internecie ich nazwy ze znakiem towarowym „Mercedes-Benz", pomimo podjętych działań mających na celu ich usunięcie - uznał dzisiaj Trybunał Sprawiedliwości.

Publikacja: 03.03.2016 10:11

Wyrok ETS ws. znaku towarowego „Mercedes-Benz" w internecie: Daimler nie ponosi winy przed Mercedesem

Foto: Bloomberg

- Daimler nie może wymagać, aby warsztaty usunęły z internetu ogłoszenia, które nie były przez nich zamawiane - stwierdził ETS w wydanym wyroku (sygn. sprawy: C-179/15).

Znak w internecie

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Spór o zabiegi poprawiające urodę. Rzecznik MŚP w obronie branży beauty
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Prawo w firmie
Ministerstwo chce dać więcej swobody biegłym rewidentom i firmom audytorskim
Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Reklama
Reklama