Wyrok ETS ws. znaku towarowego „Mercedes-Benz" w internecie: Daimler nie ponosi winy przed Mercedesem

Dawne autoryzowane warsztaty Daimlera nie ponoszą odpowiedzialności za ogłoszenia, które nadal wiążą w internecie ich nazwy ze znakiem towarowym „Mercedes-Benz", pomimo podjętych działań mających na celu ich usunięcie - uznał dzisiaj Trybunał Sprawiedliwości.

Publikacja: 03.03.2016 10:11

Wyrok ETS ws. znaku towarowego „Mercedes-Benz" w internecie: Daimler nie ponosi winy przed Mercedesem

Foto: Bloomberg

- Daimler nie może wymagać, aby warsztaty usunęły z internetu ogłoszenia, które nie były przez nich zamawiane - stwierdził ETS w wydanym wyroku (sygn. sprawy: C-179/15).

Znak w internecie

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Dostawa leków na innych i racjonalnych zasadach
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?