Niedozwolone reklamy: Kara za apteczne jesienne hity cenowe

Kolportowane w aptece gazetki, które zawierają ilustracje leków czy suplementów diety z podwójnymi cenami i okresem ich obowiązywania, stanowią jej niedozwoloną reklamę.

Aktualizacja: 27.02.2016 09:53 Publikacja: 27.02.2016 07:39

Niedozwolone reklamy: Kara za apteczne jesienne hity cenowe

Spór w sprawie dotyczył kary 20 tys. zł za złamanie zakazu reklamowania apteki. Problemy jej właściciela zaczęły się, kiedy wojewódzki inspektor farmaceutyczny wszczął z urzędu postępowanie w sprawie, czy spółka dopuściła się naruszenia zakazu reklamy apteki ogólnodostępnej. Chodziło o gazetki oznaczone logo określonych aptek, w szczególności folderu „Czas na wzmocnienie" ważnego przez jeden miesiąc.

Poczuj się majowo

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki