Aktualizacja: 27.02.2016 09:53 Publikacja: 27.02.2016 07:39
Spór w sprawie dotyczył kary 20 tys. zł za złamanie zakazu reklamowania apteki. Problemy jej właściciela zaczęły się, kiedy wojewódzki inspektor farmaceutyczny wszczął z urzędu postępowanie w sprawie, czy spółka dopuściła się naruszenia zakazu reklamy apteki ogólnodostępnej. Chodziło o gazetki oznaczone logo określonych aptek, w szczególności folderu „Czas na wzmocnienie" ważnego przez jeden miesiąc.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas