Aktualizacja: 10.02.2016 06:28 Publikacja: 10.02.2016 06:28
Foto: www.sxc.hu
Stronami umów dotyczących zapewnienia sieci zbierania pojazdów mogą być wyłącznie wprowadzający pojazd i przedsiębiorcy prowadzący stacje demontażu – ostrzega Główny Inspektorat Ochrony Środowiska (GIOŚ).
Ostrzeżenie to jest nieprzypadkowe. Na rynku działają bowiem firmy, które same nie zajmują się demontażem wyeksploatowanych aut. Podpisują jedynie umowy z prowadzącymi takie stacje, a przedsiębiorcom importującym auta do Polski oferują niejako wypełnienie ustawowych obowiązków w pakiecie. Importer nie musi już osobiście szukać stacji, by podpisać umowę.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas