Aktualizacja: 03.12.2015 06:00 Publikacja: 03.12.2015 06:00
Foto: 123RF
W wielu firmach publikacja w internecie informacji o zatrudnionych to standard. Udostępniając je, pracodawca musi jednak pamiętać o ochronie danych osobowych, a także wizerunku podwładnych. Zakres możliwych do ujawnienia wiadomości zależy od stanowiska, jakie zajmuje pracownik, a także od rodzaju tych informacji i celu ich publikacji.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas