Aktualizacja: 03.12.2015 06:00 Publikacja: 03.12.2015 06:00
Foto: 123RF
W wielu firmach publikacja w internecie informacji o zatrudnionych to standard. Udostępniając je, pracodawca musi jednak pamiętać o ochronie danych osobowych, a także wizerunku podwładnych. Zakres możliwych do ujawnienia wiadomości zależy od stanowiska, jakie zajmuje pracownik, a także od rodzaju tych informacji i celu ich publikacji.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas