Najbliższe z zaplanowanych startuje już jutro (15 września) o godzinie 10. A będzie poświęcone promocji w handlu zagranicznym. Poruszane w jego trakcie zagadnienia będą koncentrować się na:
- komunikacji z zagranicznym dystrybutorem,
- narzędziach marketingowych pomocnych w pozyskaniu zagranicznych dystrybutorów i klientów,
- stosowaniu adaptacji lub standaryzacji we wchodzeniu na nowe rynki,
- wykorzystaniu marki „Made in Poland" na rynkach zagranicznych, przy uwzględnieniu specyfiki branży stolarskiej,
- skutecznym promowania firmy przy wykorzystaniu tzw. Social Media na rynkach zagranicznych,
- tworzeniu stron www dedykowanych rynkom eksportowym.
Kolejne szkolenia będą poświęcone współpracy z zagranicznym dystrybutorem (17.09), logistyce w eksporcie (30.09), ryzyku i sposobom jego ograniczania (7.10) oraz metodom unikania pułapek wynikających z różnic kulturowych (termin szkolenia zostanie ustalony).
Więcej informacji oraz link do formularza zgłoszeniowego znajdują się na stronie Wrocławskiego Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej.
Akademia eksportu realizowana jest przez Politechnikę Wrocławską Wrocławskie Centrum Transferu Technologii w ramach unijnego projektu „Enterprise Europe Network West Poland". Udział w szkoleniu jest bezpłatny i współfinansowany ze środków Unii Europejskiej oraz Ministerstwa Gospodarki. W szkoleniu mogą wziąć udział tylko firmy produkcyjno-usługowe planujące eksportować lub importować swoje produkty lub usługi. Szkolenie odbędzie się w siedzibie WCTT: Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Wrocław, ul. Smoluchowskiego 48, bud. B-11, sala 21, II piętro.