Aktualizacja: 21.08.2015 07:00 Publikacja: 21.08.2015 07:00
Foto: www.sxc.hu
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (ustawa) określa obowiązki przedsiębiorcy zawierającego umowę z konsumentem oraz zasady i tryb zawierania z konsumentem umowy na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa. Obowiązuje ona zasadniczo od 25 grudnia 2014 r. i jest wynikiem implementacji do prawa polskiego dyrektywy parlamentu europejskiego i Rady nr 2011/83/UE z 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów. Założeniem tej dyrektywy jest jak najpełniejsza, jednolita na obszarze UE, ochrona konsumenta.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas