Aktualizacja: 25.05.2015 07:35 Publikacja: 25.05.2015 07:35
Foto: 123RF
To jeden z wymogów, które określa projekt rozporządzenia ministra gospodarki w sprawie uwidaczniania cen towarów i usług. Został on przygotowany w związku z tym, że pod koniec lipca 2014 r. weszła w życie ustawa o cenach, która zniosła wymóg metkowania w sklepach produktów.
Zgodnie z projektem ceny produktów mogą być podane na wywieszkach, obwolutach, w katalogach, cennikach. Mogą też być nadrukowane na opakowaniach. Klient ma też poznać nie tylko cenę, ale także jednostkę miary, do której się ona odnosi.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas