Reklama
Rozwiń
Reklama

Sezonowość działalności utrudnia biznesy na rynku e-commerce

Rynek e-commerce rozwija się w niezwykle szybkim tempie. Każdego dnia powstają nowe sklepy internetowe, a branżowi liderzy umacniają swoje pozycje.

Publikacja: 16.08.2019 07:00

Maciej Brożonowicz

Maciej Brożonowicz

Foto: materiały prasowe

Zakupy w internecie to nie tylko wygoda i możliwość zrobienia ich o każdej porze dnia i nocy, ale również znacznie szerszy wybór produktów oraz niższe ceny niż w sklepach stacjonarnych. Prowadzenie takiego biznesu rządzi się jednak swoimi prawami, a jedną z najważniejszych kwestii jest sezonowość, która może zwiększyć sprzedaż lub zahamować jej dynamikę.

Czytaj także:

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Ministerstwo chce dać więcej swobody biegłym rewidentom i firmom audytorskim
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Reklama
Reklama
Reklama