Zasady publikowania informacji o wynikach badań rynku

Zasady publikowania informacji o wynikach badań rynku prowadzonych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów stanowią element misji prowadzenia aktywnej polityki promowania konkurencji.

Aktualizacja: 05.04.2015 12:23 Publikacja: 05.04.2015 12:10

Zasady publikowania informacji o wynikach badań rynku

Foto: www.sxc.hu

W ramach swoich kompetencji UOKiK prowadzi badania wybranych rynków. Celem analiz jest określenie ich struktury, stanu konkurencji i stopnia koncentracji. Badania rynku dostarczają i systematyzują wiedzę na temat poszczególnych rynków, wzmacniając przejrzystość obrotu gospodarczego.

Jak podkreśla Urząd, jednym z najważniejszych celów UOKiK jest przejrzystość działań i polityka otwartości.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku