Reklama
Rozwiń

Zasady publikowania informacji o wynikach badań rynku

Zasady publikowania informacji o wynikach badań rynku prowadzonych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów stanowią element misji prowadzenia aktywnej polityki promowania konkurencji.

Aktualizacja: 05.04.2015 12:23 Publikacja: 05.04.2015 12:10

Zasady publikowania informacji o wynikach badań rynku

Foto: www.sxc.hu

W ramach swoich kompetencji UOKiK prowadzi badania wybranych rynków. Celem analiz jest określenie ich struktury, stanu konkurencji i stopnia koncentracji. Badania rynku dostarczają i systematyzują wiedzę na temat poszczególnych rynków, wzmacniając przejrzystość obrotu gospodarczego.

Jak podkreśla Urząd, jednym z najważniejszych celów UOKiK jest przejrzystość działań i polityka otwartości.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Świąteczna oferta! Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku