Reklama
Rozwiń

Pracownik nie musi informować o drugim etacie

Pracownik nie musi informować o drugim etacie czy dodatkowej działalności zarobkowej ani tym bardziej pytać o zgodę prawodawcy. Warunek – nie jest to konkurencja. jego firmy

Aktualizacja: 02.04.2015 09:06 Publikacja: 02.04.2015 06:10

Pracownik nie musi informować o drugim etacie

Foto: Fotorzepa, Jakub Ostałowski

W umowie o pracę chcemy umieścić punkt o tym, że bez naszej zgody pracownik nie może podjąć dodatkowego zatrudnienia. Czy taki zapis będzie zgodny z prawem? – pyta czytelnik.

Nie.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego