Aktualizacja: 07.07.2019 11:00 Publikacja: 07.07.2019 11:00
Foto: Fotolia
Przedstawiciele państw członkowskich nie mogą dojść do porozumienia w zasadniczych kwestiach związanych z regulacją rynku e-marketingu. Chodzi w głównej mierze o zakaz świadczenia usług w zamian za wykorzystanie danych użytkowników do celów marketingowych. Niezależnie od powyższego projekt rozporządzenia już wskazuje z jakimi obowiązkami muszą liczyć się przedsiębiorcy działający w sieci.
Czytaj także: RODO: o skutkach zgubienia firmowego smartfona, algorytmach black box i ePrivacy
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas