Wynika to z wchodzących jutro (26 sierpnia 2011 r.) w życie zmian w rozporządzeniu w sprawie sposobu sponsorowania audycji lub innych przekazów.

Wcześniej zakazywało wszelkich wzmianek o sponsorze audycji radiowej i telewizyjnej w czasie emisji. Od jutra będzie to możliwe także w momencie wznowienia emisji po przerwie na reklamę i telesprzedaż. Wynika to z nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji.

Tak jak dotychczas podczas emisji będzie można wskazywać np. sponsora, który udostępnił usługi polegające na pomiarze czasu (np. zawody sportowe). Dopuszcza się też dwukrotne wskazanie sponsora, który udostępnił nagrody dla uczestników konkursów.

Podstawa prawna:

- rozporządzenie KRRiT z 27 lipca 2011 r. (DzU nr 165, poz. 994)

Zobacz więcej w serwisie:

Dobra Firma

»

Firma

»

Konkurencja

»

Reklama, informacja, promocja

Prawo dla Ciebie

»

Konsumenci