Więcej łaski dla procentów w sieci - komentuje Jerzy Kowalski

Towar to trudny, choć społecznie pożądany. Dla wielu ma siłę, jaką niesie ze sobą matczyne mleko dla oseska.

Publikacja: 28.09.2018 02:00

Więcej łaski dla procentów w sieci - komentuje Jerzy Kowalski

Foto: AdobeStock

W praktyce jednak nie tylko dosłownie mąci w głowach, ale także – od nie tak dawna – mąci w handlu detalicznym, czyli sprzedaży przez przedsiębiorców. Wszystko z powodu postępu technicznego, który wykombinował Internet. Omawiany towar jest bardzo opłacalny dla sprzedawców. O czym mowa? Nie chodzi oczywiście o medykamenty, ale po prostu o alkohole. Czy da się je kupić w sieci? I tak i nie, czyli jest tak, jak to często bywa. Wprawdzie nasza zacna ustawa „antyalkoholowa" nie zawiera wyraźnego zakazu sprzedaży napojów procentowych za pośrednictwem sieci, jednak praktyka administracyjna i orzecznictwo sądowe mają swoje zdanie na ten temat.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Prawo w firmie
Co obejmie deregulacja? Zespół Brzoski może wrócić do gotowych projektów
Prawo w firmie
Zlikwidują Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców? Jest oświadczenie
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Prawo w firmie
Rząd wytoczy groźną broń przeciw szarej strefie. Dotknie rynku odzieży, obuwia i betonu
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście