Reklama
Rozwiń

Więcej łaski dla procentów w sieci - komentuje Jerzy Kowalski

Towar to trudny, choć społecznie pożądany. Dla wielu ma siłę, jaką niesie ze sobą matczyne mleko dla oseska.

Publikacja: 28.09.2018 02:00

Więcej łaski dla procentów w sieci - komentuje Jerzy Kowalski

Foto: AdobeStock

W praktyce jednak nie tylko dosłownie mąci w głowach, ale także – od nie tak dawna – mąci w handlu detalicznym, czyli sprzedaży przez przedsiębiorców. Wszystko z powodu postępu technicznego, który wykombinował Internet. Omawiany towar jest bardzo opłacalny dla sprzedawców. O czym mowa? Nie chodzi oczywiście o medykamenty, ale po prostu o alkohole. Czy da się je kupić w sieci? I tak i nie, czyli jest tak, jak to często bywa. Wprawdzie nasza zacna ustawa „antyalkoholowa" nie zawiera wyraźnego zakazu sprzedaży napojów procentowych za pośrednictwem sieci, jednak praktyka administracyjna i orzecznictwo sądowe mają swoje zdanie na ten temat.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji