Reklama

Jak firma może się bronić przed fake newsami

Jeśli przedsiębiorca zostanie zaatakowany przez rozpowszechnianie fałszywych informacji o nim lub o jego biznesie, powinien niezwłocznie zareagować, po to by uniknąć niechcianych skutków. Co dokładnie musi on zrobić?

Publikacja: 05.03.2018 10:02

Jak firma może się bronić przed fake newsami

Foto: Adobe Stock

Zjawisko dezinformacji staje się coraz bardziej powszechne, szczególnie w związku z rozwojem nowych metod przekazu (Instagram, Snapchat, fora internetowe). Dziś mamy do czynienia coraz częściej z fałszywymi lub spreparowanymi informacjami, które pojawiają się głównie w mediach społecznościowych i wywierają ogromny wpływ na użytkowników. Wprawdzie dezinformacja i publikowanie nieprawdziwych informacji były znane już od dawna pod nazwą propagandy, jednak w przeszłości korzystano z tych metod sporadycznie i głównie do celów politycznych.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Reklama
Reklama
Reklama