Mity employer branding – jak zbudować markę dobrego pracodawcy

Atmosfera w pracy jest równie ważna jak wynagrodzenie, a 73 proc. profesjonalistów przystąpi do rekrutacji tylko jeśli odpowiada im wizerunek potencjalnego pracodawcy – takie wnioski płyną z raportu „Wymarzone miejsce pracy dla profesjonalisty" przygotowanego przez HRM Institute.

Publikacja: 16.02.2018 05:20

Mity employer branding – jak zbudować markę dobrego pracodawcy

Foto: Adobe Stock

Niestety wielu przedsiębiorców ma błędne przekonania związane z employer branding. Employer branding, czyli budowanie marki pracodawcy, to określenie, które zyskuje coraz większą popularność wśród polskich przedsiębiorców. Cel tych działań jest jasny. Menedżerowie chcą przyciągnąć do firmy wartościowych pracowników i budować lojalność osób, które zostały już zatrudnione. Problem pojawia się jednak, gdy teoretyczny pomysł próbuje się przekuć w praktyczne działania.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
„Sprawdzamy”. Zespół Rafała Brzoski przedstawił propozycje zmian prawnych
Prawo w firmie
Dostawa leków na innych i racjonalnych zasadach
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?