Rozwój przez franczyzę: szanse, ale i ryzyko

RIO projektuje, produkuje i sprzedaje detalicznie odzież i akcesoria, jednak znaczna część produkcji jest zlecana podwykonawcom. 31 grudnia 2015 roku firma posiadała 976 działających sklepów zarówno własnych, jak i we franczyzie, w 36 krajach w Europie (838) i Azji (138). Posiada również własne centra dystrybucyjne i zarządza transportem drogowym floty samochodów ciężarowych w Europie i Azji.

Publikacja: 29.11.2017 05:10

Rozwój przez franczyzę: szanse, ale i ryzyko

Foto: Fotolia.com

Ogólne informacje o RIO

Sklepy RIO sprzedają produkty o wysokiej jakości, a sieć wyróżnia się swoimi innowacyjnymi projektami. Firma zapewnia również doskonałą obsługę klienta ze względu na swoje atrakcyjne sklepy i wysoki poziom usług. RIO nie konkuruje ceną – ceny naliczane przez RIO odzwierciedlają ugruntowaną reputację firmy.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama