Reklama
Rozwiń

Rozwój przez franczyzę: szanse, ale i ryzyko

RIO projektuje, produkuje i sprzedaje detalicznie odzież i akcesoria, jednak znaczna część produkcji jest zlecana podwykonawcom. 31 grudnia 2015 roku firma posiadała 976 działających sklepów zarówno własnych, jak i we franczyzie, w 36 krajach w Europie (838) i Azji (138). Posiada również własne centra dystrybucyjne i zarządza transportem drogowym floty samochodów ciężarowych w Europie i Azji.

Publikacja: 29.11.2017 05:10

Rozwój przez franczyzę: szanse, ale i ryzyko

Foto: Fotolia.com

Ogólne informacje o RIO

Sklepy RIO sprzedają produkty o wysokiej jakości, a sieć wyróżnia się swoimi innowacyjnymi projektami. Firma zapewnia również doskonałą obsługę klienta ze względu na swoje atrakcyjne sklepy i wysoki poziom usług. RIO nie konkuruje ceną – ceny naliczane przez RIO odzwierciedlają ugruntowaną reputację firmy.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Świąteczna oferta! Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku