Rozwój przez franczyzę: szanse, ale i ryzyko

RIO projektuje, produkuje i sprzedaje detalicznie odzież i akcesoria, jednak znaczna część produkcji jest zlecana podwykonawcom. 31 grudnia 2015 roku firma posiadała 976 działających sklepów zarówno własnych, jak i we franczyzie, w 36 krajach w Europie (838) i Azji (138). Posiada również własne centra dystrybucyjne i zarządza transportem drogowym floty samochodów ciężarowych w Europie i Azji.

Publikacja: 29.11.2017 05:10

Rozwój przez franczyzę: szanse, ale i ryzyko

Foto: Fotolia.com

Ogólne informacje o RIO

Sklepy RIO sprzedają produkty o wysokiej jakości, a sieć wyróżnia się swoimi innowacyjnymi projektami. Firma zapewnia również doskonałą obsługę klienta ze względu na swoje atrakcyjne sklepy i wysoki poziom usług. RIO nie konkuruje ceną – ceny naliczane przez RIO odzwierciedlają ugruntowaną reputację firmy.

Pozostało 97% artykułu

BLACK WEEKS

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?
Materiał Promocyjny
Fundusze Europejskie stawiają na transport intermodalny