Aktualizacja: 22.09.2017 06:40 Publikacja: 22.09.2017 06:40
Foto: Fotolia.com
Pozostawanie w regularnym kontakcie zdecydowanie ułatwia stosunki, kiedy zajdzie potrzeba omówienia poważnej kwestii czy wyjaśnienia jakiegoś problemu. Czasu przeważnie brakuje, niż jest go nadmiar, ale warto pamiętać o wykorzystywaniu wszystkich możliwych środków komunikacji do podtrzymywania kontaktu. I nie chodzi wcale o codzienne smalltalki. Może to być na przykład polecenie na LinkedInie ciekawego artykułu, przesłanie mejlowo najnowszych badań z branży czy pochwalenie się przez Facebooka ukończeniem nowej realizacji firmy. Dobre wrażenie robi także przesłanie kartki świątecznej, podarowanie drobnego upominku urodzinowego czy życzenie spokojnego urlopu.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas