Jak firma może skutecznie reklamować się w Internecie

Przedsiębiorcy coraz częściej stawiają na informacje w sieci. Ta powinna być jednak dopasowana do preferencji i zainteresowań internautów. Liczba blokujących takie przekazy, może wskazywać na to, że tak nie jest.

Publikacja: 17.03.2017 05:00

Jak firma może skutecznie reklamować się w Internecie

Foto: 123RF

Najnowsze badania Głównego Urzędu Statystycznego „Wykorzystanie technologii informacyjno-(tele)komunikacyjnych w przedsiębiorstwach i gospodarstwach domowych w 2016 roku" wyraźnie pokazują, że firmy są coraz bardziej zaprzyjaźnione z komputerami, Internetem i generalnie technologiami z tym związanymi. Warto przytoczyć jego wyniki, szczególnie pod kątem wykorzystania Internetu jako medium do informowania o produktach i usługach oraz źródle pozyskiwania nowych klientów.

Jak wynika z badania, w grupie małych, średnich i dużych przedsiębiorców (95,9 tys. badanych firm).

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Reklama
Reklama