Reklama

Jak firma może skutecznie reklamować się w Internecie

Przedsiębiorcy coraz częściej stawiają na informacje w sieci. Ta powinna być jednak dopasowana do preferencji i zainteresowań internautów. Liczba blokujących takie przekazy, może wskazywać na to, że tak nie jest.

Publikacja: 17.03.2017 05:00

Jak firma może skutecznie reklamować się w Internecie

Foto: 123RF

Najnowsze badania Głównego Urzędu Statystycznego „Wykorzystanie technologii informacyjno-(tele)komunikacyjnych w przedsiębiorstwach i gospodarstwach domowych w 2016 roku" wyraźnie pokazują, że firmy są coraz bardziej zaprzyjaźnione z komputerami, Internetem i generalnie technologiami z tym związanymi. Warto przytoczyć jego wyniki, szczególnie pod kątem wykorzystania Internetu jako medium do informowania o produktach i usługach oraz źródle pozyskiwania nowych klientów.

Jak wynika z badania, w grupie małych, średnich i dużych przedsiębiorców (95,9 tys. badanych firm).

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Reklama
Reklama
Reklama