Aktualizacja: 25.12.2016 13:38 Publikacja: 25.12.2016 09:16
Foto: 123RF
Wykonywanie pracy w siedzibie firmy nie stanowi szczególnego wyzwania dla pracodawcy, który zamierza realizować swoje kompetencje kontrolne nad zatrudnionymi. Inaczej przedstawia się sytuacja w odniesieniu do pracowników świadczących obowiązki w formie telepracy.
Telepraca polega na regularnym wykonywaniu zadań służbowych poza siedzibą pracodawcy z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. Szczególnie gdy podwładny pracuje w miejscu zamieszkania, jest to rozwiązanie elastyczne, które pozwala na łączenie obowiązków służbowych z np. macierzyństwem. Jednak szef nie jest pozbawiony możliwości sprawowania kontroli nad podwładnym pracującym zdalnie, w tym w zakresie warunków, w jakich wykonuje obowiązki.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas