Aktualizacja: 21.10.2016 06:20 Publikacja: 21.10.2016 06:20
Foto: 123RF
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej podejmują działania mające na celu ochronę swych znaków towarowych poza granicami kraju. Obecność produktów sygnowanych polskimi markami na zagranicznych rynkach jest coraz częstsza. Kształtowanie międzynarodowego charakteru i zwiększonej rozpoznawalności znaków zwykle zaczyna się od rozwoju sieci dystrybucji przez pozyskiwanie nowych rynków zbytu i zawieranie umów handlowych z podmiotami z innych krajów. Planując działania na nowych terytoriach warto wcześniej zadbać o ochronę znaków w wybieranych rejonach świata. Ochrona znaków towarowych opiera się bowiem na zasadzie terytorialności.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas