Aktualizacja: 21.10.2016 06:20 Publikacja: 21.10.2016 06:20
Foto: 123RF
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej podejmują działania mające na celu ochronę swych znaków towarowych poza granicami kraju. Obecność produktów sygnowanych polskimi markami na zagranicznych rynkach jest coraz częstsza. Kształtowanie międzynarodowego charakteru i zwiększonej rozpoznawalności znaków zwykle zaczyna się od rozwoju sieci dystrybucji przez pozyskiwanie nowych rynków zbytu i zawieranie umów handlowych z podmiotami z innych krajów. Planując działania na nowych terytoriach warto wcześniej zadbać o ochronę znaków w wybieranych rejonach świata. Ochrona znaków towarowych opiera się bowiem na zasadzie terytorialności.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas