Aktualizacja: 19.04.2025 12:32 Publikacja: 21.10.2022 13:56
Foto: Adobe Stock
Sprawa dotyczyła spółki, która oferuje do sprzedaży wyroby kosmetyczne w systemie MLM – marketingu społecznościowego. Ma dwa podstawowe statusy swoich partnerów – polecający i odbiorca. Za zakupy oraz obroty generowane przez osoby należące do struktury danego partnera nalicza punkty, które przeliczane są na wynagrodzenie lub rabat handlowy.
Dla wybranych partnerów – osiągających najwyższą sprzedaż i prowadzących najprężniejszą grupę, w ramach przyjętego systemu motywacyjnego, spółka zamierza zorganizować zagraniczne wyjazdy szkoleniowe, połączone z wypoczynkiem.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas