Aktualizacja: 03.07.2025 23:44 Publikacja: 21.10.2022 13:56
Foto: Adobe Stock
Sprawa dotyczyła spółki, która oferuje do sprzedaży wyroby kosmetyczne w systemie MLM – marketingu społecznościowego. Ma dwa podstawowe statusy swoich partnerów – polecający i odbiorca. Za zakupy oraz obroty generowane przez osoby należące do struktury danego partnera nalicza punkty, które przeliczane są na wynagrodzenie lub rabat handlowy.
Dla wybranych partnerów – osiągających najwyższą sprzedaż i prowadzących najprężniejszą grupę, w ramach przyjętego systemu motywacyjnego, spółka zamierza zorganizować zagraniczne wyjazdy szkoleniowe, połączone z wypoczynkiem.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas