Aktualizacja: 07.07.2025 09:11 Publikacja: 24.10.2022 13:39
Foto: Adobe Stock
O interpretację wystąpiła spółka, która zajmuje się głównie importem i sprzedażą wyrobów hutniczych ze stali oraz świadczeniem usług w tym zakresie. Firma jest też poddostawcą m.in. dla branży produkcji części i podzespołów samochodowych.
We wniosku wskazała, że zamierza kupić samochód rajdowy, który ma stanowić narzędzie promocji. Auto ma zostać opatrzone reklamą jej z logiem. Podatniczka zapewniała, że jego udział w rajdach będzie stanowił znaczne wsparcie marketingowo-promocyjne, a ona będzie miała licencję sponsorską. Ponadto z wniosku wynikało, że spółka ustaliła zasady wykluczające użycie samochodu rajdowego do celów niezwiązanych z działalnością gospodarczą. W regulaminie zapisano bowiem, że pojazd może być wykorzystywany wyłącznie jako narzędzie promocji i reklamy podczas rajdów.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas