Aktualizacja: 19.04.2025 20:55 Publikacja: 03.04.2023 14:51
Foto: Adobe Stock
O interpretację wystąpiła spółka, która w związku z otwarciem nowej placówki planowała trzydniowe wydarzenie. W jego skład miało wchodzić dwudniowe wewnętrzne spotkanie – tzw. mityng – o charakterze szkoleniowym i integracyjnym. Trzeciego dnia zaplanowano natomiast uroczystość – właściwą imprezę prezentującą nową siedzibę. Podatniczka podkreśliła, że choć wstęp na uroczystość nie będzie wolny, także ma mieć charakter reklamy. Zaproszenia na nie dostaną m.in. media branżowe i ogólnoinformacyjne. Spółka chciała uzyskać potwierdzenie, czy wszystkie wydatki związane z otwarciem nowej siedziby dadzą jej koszty podatkowe.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas