Aktualizacja: 24.02.2016 01:00 Publikacja: 24.02.2016 01:00
Rejenci poświadczają też własnoręczność podpisu na dokumencie, np. na pełnomocnictwie
Foto: materiały prasowe
Lista czynności, które właściciel firmy musi załatwić w kancelarii notarialnej, jest długa. Wśród nich króluje zawieranie aktów notarialnych.
Kupując lub sprzedając nieruchomość, przedsiębiorca musi odwiedzić notariusza, w przeciwnym razie transakcja będzie nieważna. Nie ma żadnych przepisów, które regulowałyby, jakie dokumenty są niezbędne przy tego typu czynnościach. Niemniej notariusze zawsze ich żądają. Chodzi o to, by uniknąć pomyłek oraz wyeliminować oszustów. Najważniejszy jest odpis z księgi wieczystej. Wynika z niego m.in., kto jest jej właścicielem oraz czy nie jest ona obciążona hipoteką.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas