Aktualizacja: 13.02.2016 14:04 Publikacja: 13.02.2016 13:00
Trzeba wskazać, co dokładnie znajdzie się w zgłaszanym zbiorze, czyli imię i nazwisko, adres, numer telefonu
Foto: 123RF
Sprzedaż towarów przez internet wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych klientów. Chodzi o takie informacje, na podstawie których można zidentyfikować konkretnego konsumenta, czyli jego imię, nazwisko, e-mail, adres zamieszkania itp. Zbiór, w którym te dane mają być przez przedsiębiorcę przetwarzane, należy zgłosić do generalnego inspektora ochrony danych osobowych oraz odpowiednio go zabezpieczyć.
Nie trzeba go zgłaszać do GIODO tylko w jednym przypadku. Ewa Kurowska-Tober, radca prawny w kancelarii DLA Piper, wskazuje, że tak jest, gdy e-sklep powołał administratora bezpieczeństwa informacji (ABI).
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas