Aktualizacja: 18.11.2015 06:35 Publikacja: 18.11.2015 06:30
Foto: ROL
W Polsce od 1 stycznia 2011 r. na wszystkich drogach powinien być możliwy przejazd pojazdów ciężarowych, jeśli naciski osi nie przekraczają 11,5 tony. Drogi nie spełniają jednak takich standardów. W praktyce dopuszczony jest na nich ruch ciężarówek, których nacisk osi na jezdnię nie przekracza 8 czy 10 ton. Za przekroczenia są kary, chyba że ktoś ma zezwolenie na przejazd pojazdu ponadnormatywnego. Teraz wielu przewoźników nie dostanie już kar za brak takiego zezwolenia.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas