Sprzedawca musi się pogodzić z wyborem reklamującego

Nie można domniemywać, że skoro klient zgłosił reklamację towaru na formularzu producenta, to swoich roszczeń chce dochodzić na podstawie gwarancji.

Aktualizacja: 29.05.2015 07:01 Publikacja: 29.05.2015 05:40

Sprzedawca musi się pogodzić z wyborem reklamującego

Foto: www.sxc.hu

Tak wynika z prawomocnego wyroku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim z 22 września 2014 r. (II Ca 477/14).

Kiepski mebel do naprawy lub wymiany

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku