Sprzedawca musi się pogodzić z wyborem reklamującego

Nie można domniemywać, że skoro klient zgłosił reklamację towaru na formularzu producenta, to swoich roszczeń chce dochodzić na podstawie gwarancji.

Aktualizacja: 29.05.2015 07:01 Publikacja: 29.05.2015 05:40

Sprzedawca musi się pogodzić z wyborem reklamującego

Foto: www.sxc.hu

Tak wynika z prawomocnego wyroku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim z 22 września 2014 r. (II Ca 477/14).

Kiepski mebel do naprawy lub wymiany

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Reklama
Reklama