Aktualizacja: 04.01.2015 07:00 Publikacja: 04.01.2015 07:00
Na wartość końcową samochodu wpływ mają m.in. marka, model oraz wyposażenie
Foto: Fotorzepa, Robert Przybylski
Rz: Czy nowe formy leasingu wpływają na decyzje zakupowe klientów?
Na pewno. Gdy w 2008 roku Europę opanował kryzys, odpowiadałem za sprzedaż flotową Volkswagena w Niemczech. Miałem określony ambitny plan sprzedaży do klientów flotowych na kolejny rok – 100 tys. aut. Naturalnie mój szef zapytał, czy możemy sprzedać jeszcze więcej, a tym samym zwiększyć nasz udział w rynku. Problem polegał jednak na tym, że spółka nie mogła wyasygnować dużego budżetu na klasyczne formy promocji. W grę wchodziło więc tylko wprowadzenie nowych form finansowania, zwiększających dostępność samochodów dla klientów.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas