Leasing z dużą wartością wykupu

Dyrektor zarządzający Volkswagen Leasing GmbH Oddział w Polsce o zaletach leasingu z dużą wartością wykupu.

Publikacja: 04.01.2015 07:00

Na wartość końcową samochodu wpływ mają m.in. marka, model oraz wyposażenie

Na wartość końcową samochodu wpływ mają m.in. marka, model oraz wyposażenie

Foto: Fotorzepa, Robert Przybylski

Rz: Czy nowe formy leasingu wpływają na decyzje zakupowe klientów?

Na pewno. Gdy w 2008 roku Europę opanował kryzys, odpowiadałem za sprzedaż flotową Volkswagena w Niemczech. Miałem określony ambitny plan sprzedaży do klientów flotowych na kolejny rok – 100 tys. aut. Naturalnie mój szef zapytał, czy możemy sprzedać jeszcze więcej, a tym samym zwiększyć nasz udział w rynku. Problem polegał jednak na tym, że spółka nie mogła wyasygnować dużego budżetu na klasyczne formy promocji. W grę wchodziło więc tylko wprowadzenie nowych form finansowania, zwiększających dostępność samochodów dla klientów.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Reklama
Reklama