Aktualizacja: 04.01.2015 07:00 Publikacja: 04.01.2015 07:00
Na wartość końcową samochodu wpływ mają m.in. marka, model oraz wyposażenie
Foto: Fotorzepa, Robert Przybylski
Rz: Czy nowe formy leasingu wpływają na decyzje zakupowe klientów?
Na pewno. Gdy w 2008 roku Europę opanował kryzys, odpowiadałem za sprzedaż flotową Volkswagena w Niemczech. Miałem określony ambitny plan sprzedaży do klientów flotowych na kolejny rok – 100 tys. aut. Naturalnie mój szef zapytał, czy możemy sprzedać jeszcze więcej, a tym samym zwiększyć nasz udział w rynku. Problem polegał jednak na tym, że spółka nie mogła wyasygnować dużego budżetu na klasyczne formy promocji. W grę wchodziło więc tylko wprowadzenie nowych form finansowania, zwiększających dostępność samochodów dla klientów.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas