Wydając ten wyrok (VI ACa 187/14), Sąd Apelacyjny podtrzymał decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, wydaną w grudniu 2011 r., a dotyczącą loterii BMW od Orange Druga Edycja.
„Dział Nagród prosi o nadanie potwierdzenia. Dotyczy odbioru nagrody. Proszę wysłać BMW na 7400 (4,88 zł). Serdecznie gratulujemy", „Z radością ogłaszamy wyniki: osoba z numerem [...] – 50 proc. szans na ostatnie BMW X3. Czekamy na SMS na 7400. Pozostało 20 minut! (4,88 zł)" „Ważna informacja: Komisja nagród prosi osobę z numerem [...] o wysłanie BMW na 7400 (4,88 zł). Chodzi o nagrodę: BMW o wartości ponad 100 000 zł" – takie SMS wysyłała spółka Internetq Polska w celu zachęcenia konsumentów do udziału w loterii. UOKiK wydał decyzję stwierdzającą, że stosowane przez nią praktyki były niezgodne z prawem, ponieważ wprowadzały w błąd.