Aktualizacja: 07.03.2020 07:58 Publikacja: 06.03.2020 23:01
Foto: Facebook
W związku z rozprzestrzeniającą się epidemią chorób spowodowanych nowym koronawirusem COVID-19 Światowa Organizacja Zdrowia [WHO] wydała zestaw zaleceń dla pracodawców mających na celu ograniczenie możliwości rozprzestrzeniania się wirusa w zakładach pracy (dokument „Getting your workplace ready for COVID-19" z 27 lutego 2020 r. dostępny na https://www.who.int/docs/default-source/coronaviruse/getting-workplace-ready-for-covid-19.pdf?sfvrsn=359a81e7_4). Chociaż ten dokument ma jedynie charakter zaleceń (nie ma mocy powszechnie obowiązującego prawa), warto się z nim zapoznać. Zawarte w nim wskazówki mogą bowiem stanowić wytyczne, co w obecnej sytuacji epidemiologicznej należy uznać za bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas