Aktualizacja: 04.12.2020 09:24 Publikacja: 03.12.2020 17:41
Maseczka w biurze
Foto: AdobeStock
Niewielki pokój w urzędzie czy małej firmie z trzema pracownikami czy wielki open space w biurowcu – nie ma już znaczenia. Jeśli pracownik nie jest w nim sam i pracuje choćby z jedną osobą, musi zasłonić usta i nos – czyli nosić maseczkę lub przyłbicę w czasie pracy. Tak zdecydował premier w rozporządzeniu z 28 listopada br. I wybuchła afera. Pracownicy biurowców i firm podnieśli alarm: nie pracujemy z klientami zewnętrznymi, spotykamy się cały czas w stałym gronie, więc po co nam maseczki?
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas