Aktualizacja: 03.07.2020 06:13 Publikacja: 02.07.2020 17:14
Foto: Adobe Stock
Słowa takie jak „Covid-19" czy „koronawirus" to bez wątpienia najpopularniejsze określenia ostatnich miesięcy. Za ich sprawą nasze życie poważnie się zmieniło. I jak to zwykle w marketingu bywa, na popularności takich określeń niejedna firma chce skorzystać, by promować swoje towary czy usługi.
Zresztą obecna epidemia to nie pierwsza taka okazja. Często tuż przed wyborami parlamentarnymi czy prezydenckimi pojawiają się reklamy wykorzystujące słowo „wybór" odmieniane przez wszystkie przypadki. I to w celu promocji nie tyle konkretnego polityka, ile określonej pralki, samochodu czy suplementu diety.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas